Buku Kanvas - by Muharikah

Kali nie aku nak review tentang buku yang aku baca bertajuk Kanvas hasil penulisan Muharikah.


Sebenarnya , aku ternampak buku nie di Instagram seseorang . Aku jadi tertarik nak beli sebab aku suka dengan warna kulit bukunya. Hihihi .

Aku suka kan buku-buku yang berunsurkan motivasi , kata-kata hikmat , kata-kata inspirasi . Buku-buku genre macam nie , boleh beri peringatan kepada aku. Ye lah aku kan pelupa . Kadang tersasar jauh tanpa aku sedari . 

Buku kanvas nie mengandungi 100 kata-kata motivasi dan inspirasi . Kata-kata di dalam buku nie ringkas dan mudah difahami . Ia jugak ada menyelitkan kata-kata berunsurkan Islamik untuk dijadikan peringatan buat kehidupan seharian kita .

Paling menarik di setiap helaian muka surat dipenuhi dengan warna-warna yang menarik . Ia membuatkan aku lebih teruja untuk baca sehingga ke muka surat terakhir.

Memang aku suka lah buku nie . Jom tengok beberapa kata-kata inspirasi yang boleh diambil sebagai peringatan buat kita.

 

 

 

 

 

 

Itu lah antara kata-kata dan cerita-cerita inspirasi yang diselitkan di dalam buku Kanvas nie. Menarik kan ? 

Jika korang rasa menarik apa lagi, korang boleh dapatkan ia di mana-mana kedai buku berhampiran korang . 

Have a nice day .

Love,
NIA

10 comments

  1. Cntikk mek suka kuning :) cam bku tarbiah jugak ni kan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kannn cantik kan Kulit buku nya . Aah lebih kurang macam buku tarbiah =)

      Delete
  2. best buku ni..irda memang peminat tegar buku motivasi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. best !!! yeay !!! Kita sama suka buku genre motivasi =)

      Delete
  3. cover dpn pun da menarik...
    bagus buku ni Nia, blh motivate diri sendiri bila baca. =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kannn... cover dia lawa <3 . Betul2 sangat motivated and as a reminder too

      Delete
  4. Isi kandungan menarik untuk dibaca.. Motivasi dan inspirasi. Berapa harga buku Kanvas..?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul dear . Sangat motivated and as a reminder too~ ... harga buku nie rm30 je dear . Tak mahal .

      Delete
  5. Setiap helaian di cerak dgn warna2 ceria mcm tu baru x bosan nk baca

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kannnn!!!! Sebab tue cepat je habis masa baca . Hihi

      Delete

Thank you for reading and comments . (^_^) .