Already A year .... Ayah

I Love This Photo Much <3
Ya Allah nak tulis entri ini sebak di dada masih terasa . Seperti baru semalam Ayah pergi . Ayah pergi bertemu Ilahi pada 19/11/2015 . Semalam genap setahun Ayah pergi .


Aku rindukan kata-kata nasihat ayah bila ada masalah . Rindukan kelibat ayah di setiap sudut rumah . Rindukan semuanya . Aku tahu kami semua masih belum biasa dengan ketiadaan Ayah di sisi . Hidup kami tak sama seperti mana Ayah ada di sisi . Apatah lagi Mama . Mama seperti lihat tabah dan kuat tapi sebenarnya jauh di sudut hati hanya Allah yang tahu . 


Hidup kami bukan lah nak kata susah . Tapi , it's not lavish like before . Semua nya perlu diambil kira dan perlu letak kan Mama di tangga teratas dalam segala keputusan yang dibuat . Bukan senang sebenarnya . But that's life . Hidup perlu diteruskan . 

Semoga , Ayah ditempatkan di sisi orang-orang beriman . Al-Fatihah . Ayah , kami semua rindu kan Ayah .

Some of the best moments in my life with Ayah .






Al-fatihah .





15 comments

  1. Siapa pun akan sedih dgn kehilangan, salam takziah ye. Moga tabah.

    ReplyDelete
  2. I am happy to see pictures of your wedding with him. Alhamdulillah, he was there on your very special, memorable day :)

    hanisamanina.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah , on my big day . He was still with us .

      Delete
  3. al fatihah :(.Irda doakan moga ayah awak ditempatkan di sisi orang yang beriman..amin :(

    ReplyDelete
  4. al-fatihah , semoga arwah di tempatkan dalam golongan yang beriman :')

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih , dear . Insyaallah , Amin .

      Delete
  5. al-fatihah buat ayah nadia.. semoga dia ditempatkan golongan org yg beriman.. amin..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih ,Hasif . Insyaallah , Amin

      Delete
  6. kita same. mek hilang papa almost 20years dah. rindu tetap rase.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lama dah Mek tak ada papa . Kannn... even dah bertahun pun still rasa kan . Al-fatihah to your late father too, Mek .

      Delete
  7. Al Fatihah. Samelah kita.. Tahun ni dah tahun ke-7.. Memang kadang2 nangis bila rindu sgt & when i really need a father by my side..

    ReplyDelete

Thank you for reading and comments . (^_^) .